środa, 25 lutego 2015

Recenzja BABY LIPS Cherry me! + mały haul.

Cześć, dzisiaj byłam w rossmanie kupiłam sobie pare rzeczy, które dzisiaj wam pokażę, ale przede wszystkim chciałam wam napisać recenzję dosyć znanej pomadki Baby lips. Ja dzisiaj kupiłam tą pomarańczową o zapachu cherry-wiśni/czereśni.
 Szminkę kupiłam w rossmanie za 9.99zł.
 Opakowanie prezentuje się dosyś zwyczajnie zawiera 
logo firmy Maybelline New York i nazwę nowej szminki.

 Jak otworzyłam opakowanie była w nim oczywiście szminka baby lips o zapachu wiśni.
Powiem szczerze, że nie spodziewałam się tak ładnego zapachu wiśni, zazwyczaj jak kupuje jakiś produkt, kosmetyk czy cukierek o zapachu/smaku wiśni lub czereśni jest bardzo przesadzony i mało naturalny w zapachu. Oczywiście wiadomo, że te zapachy co dodają do tych rzeczy nie są naturalne, ale tutaj mnie ta szminka zaskoczyła, wielki plus dla tej szminki.





Szminkin lini Baby Lips to balsamy ale jednak widać je troche na ustach dlatego świetnie nadają sie do szkoły gdzie nie za bardzo na miejscu były by mocno wymalowane usta.




 To zdjęcie nie wyszło mi najlepiej, ale zrobiłam maxymalny zoom i mi się nawet spodobało, a wam?

Teraz moje zdanie(możecie się ze mną nie zgadzać, ale jednak mam jakieś zdanie):
Szminko-balsam jest bardzo fany do pielęgnacji ust, jest mało widoczny co już pisałam.
Ma bardzo ładny zapach, ale mało mocny i mało odczuwalny( jednym słowem trzeba się trochę "nawachać" aby go czuć, ale i tak fajny.
Mi się  ta szminka podoba, jest bardzo fajna polecam.

Teraz mini haul:
Oczywiście szminka Baby Lips od Meybelline New York.
Cena: 9.99

 Lakier do paznokci wibo BB care&manicure
Cena: 6.90
Bardzo mi się podoba, a wam?



 Urocza szczotka firmy Ewa Schmitt, może nie Tangle Teezer, ale też bardzo fajna.
Cena: 15zł
Przepraszam, za słabe zdjęcia mnie nie wiecie jak trudno jest je samemu zrobić.


 Oto mój cały mini haul mam nadzieję, że się wam podobał.

PS to jest zdjęcie jak wygląda ta szminka na ustach.

Macie taką szminkę jak ja?
Podoba wam się ten post?
Chcecie takich więcej?
Julia

5 komentarzy:

  1. Świetna ta szminka, muszę kiedyś kupić :) Mam ten sam lakier do paznokci! <3
    Pozdrawiam :)


    ♥ JULIA BLOG – NAJNOWSZY POST! KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłaś w rossmanie? Jak będziesz chciała to razem będziemy mogły pójść na takie zakupy do rossmana :-)
    Też mam ten balsam, a nawet 10 takich!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post :))

    http://beautifulprincess14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń