piątek, 25 września 2015

Jak ja rozpoczełam nowy rok szkolny?

Wakacje się skończyły... szkoła się zaczeła. Chociaż od rozpoczęcia roku szkolnego trochę czasu mineło chce wam pokazać rzeczy, które ja w tym roku zakupiłam do szkoły.


Dawno temu miałam cienkopisy, zamierzałam kupić te ze Stabilo lecz one znacznie podrożały więc zdecydowałam zakupić te z Eremy. Jak narazie sprawuja się świetnie i jest ich aż 24 kolory!



 Cienkopisy bardzo pomagają mi w nauce, a jaskrawe kolory bardzo żucają się w oczy.


Teraz czas na zeszyty, w tym roku było ich wiele do wyboru najbardziej jednak spodobały mnie się zeszyty z napisami: "The sky is no longer the limit" i "Life is like photography always look on the bright side of things".

Kolejne dwa zeszyty, które mnie się spodobały to te z napisami: "Keep calm and be delicate" i z napisem "Fresh".

I teraz przejdżmy już do zeszytów związanych z moimi zajęciami dodatkowymi. Zeszyt z wieżą Eiffla będzie do francuskiego, natomiast ten z Minionkiem i napisem "Hello London" posłuży mi do lekcji języka angielskiego. Zeszyt do nut kupiłam z myślą o grze na gitarze.


Podczas wizyty w Gdańsku kupiła taki oto mały zeszycik, przyda mnie się on do zapisywania notatek i innych ważnych lub mniej spraw.


Do kupienia tego zeszytu zachęciła mnie Kinga z mypastelgarden.pl jestem z niego jak najbardziej zadowolona. 




Mam nadzieję, że post wam się spodobał. A jak wy rozpoczeliście ten rok szkolny?

Julia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz