czwartek, 29 października 2015

Coś jest w tej Warszawie.

Warszawa to magiczne miasto. Miałam okazję wybrać się w te wakacje na sesje w jednym z najważniejszym miejsc Warszawy-Stare miasto. Jednak ten post nie będzie o atrakcjach turystycznych, (choć może się parę pojawić) chcę go napisać aby uświadomić wam, że Warszawa jest pięknym i magicznym miastem.




 Wiele ludzi przyjeżdżając do centrum Warszawy najbardziej myśli aby pójść do Złotych Tarasów. Ja jednak mam zawsze listę rzeczy w głowie, które chcę zobaczyć. Uwielbiam Stare Miasto. Ma ono cudowną atmosferę (jest tam też moja ulubiona lodziarnia).   


Miasto to jednak wiele przeżyło. Wojny jej nie oszczędzały. Jednak najbardziej zostało zniszczone w Powstaniu Warszawskim w 1944. Zginęło wtedy wielu młodych ludzi broniąc swojego miasta. Przed wojną Warszawa była nazywana "Wschodnim Paryżem". Oglądając zdjęcia z tamtych czasów mogę stwierdzić, że było to piękne miasto. Po wojnie jej mieszkańcy zaczęli ją odbudowywać. Myśleli aby przenieść stolicę do Krakowa jednak warszawiacy nie chcieli "oddać" swojego miasta.  




Podsumowując Warszawa jest miastem wartym zobaczenia. Warto poznać jej historię.




Mam nadzieję, że post wam się spodoba.
Za co wy lubicię Warszawe?
 Julia

1 komentarz:

  1. Ja byłam w Warszawie tylko raz i na pewno jeszcze tam wrócę! ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń