czwartek, 5 listopada 2015

Rok na blogu!

Cześć dokładnie rok temu i jeden dzień założyłam bloga miałam wtedy złamaną nogę. Minął rok a blogowanie bardzo mnie wciągnęło wiem, że nie zdobyłam zbyt wielu obserwatorów, ale obserwacje nie są najważniejsze. Fotografia również stała się moim hobby. Zapraszam was do przeczytania mojej histori założenia bloga.







Miałam wtedy jedenaście lat, złamaną nogę i jedno wielkie marzenie pojechać do Paryża. Przysiadłam do komputera 4 listopada tak mniej więcej wieczorem. I założyłam bloga teraz tylko pozostało wymyślić nazwę, napisać posta i gotowe! Do założenia bloga nie zainspirowały mnie inne blogi było wręcz przeciwnie nie miałam wtedy pojęcia o blogosferze znałam wtedy tylko jednego bloga, był on o Paryżu. Opisywała ona swoje życie w Paryżu nie zamierzałam skopiować jej bloga, bardzo chciałam sama założyć swój własny blog nie podobny do stu tysięcy innych blogów. Ideą mojego bloga było to aby był nie powtarzalny jedyny w swoim rodzaju. Chciałam pisać o podróżach i przeżyciach towarzyszących mi w nich.






Niektórzy usuwają swoje pierwsze posty, nie chcą aby ktoś zobaczył jaki był on "kiepski" tak naprawdę jest to sama w sobie jakaś historia, początek czegoś. Nie powinno się zacierać ślady tego co było kiedyś to w pewnym sensie pamiątka dla nas samych.



Więc podsumowując bardzo się cieszę, że założyłam bloga jest on takim miejscem w którym sama mogę decydować co się dzieje i o czym piszę.  

                                               Mam nadzieję, że post wam sie spodobał.

                                                                      Julia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz